کمد و شلف اداری

یکی از مواردی که برای طراحی دکوراسیون ادارات و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کمد و شلف اداری است. استفاده از کمد و شلف اداری مناسب منجر به ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی و ایجاد فضایی مناسب و دلچسب در محیط اداره خواهد شد. انواع کمد اداری با طرح‌ها و مدل‌های مختلف موجود هستند که استفاده از هرکدام متناسب با نیاز و دکوراسیون اداری شما، علاوه بر نظم‌دهی به پرونده‌ها و وسایل اداره، در زیبایی محیط هم تاثیرگذار خواهد بود. استفاده از کمد و شلف دیواری به خصوص در کسب‌وکارهای حرفه‌ای و گسترده باعث ایجاد نظم و انضباط خواهد شد.

کشو فایل اداری

کشوی فایل اداری
شلف اداری

کمد و شلف اداری را می‌توان جزو لوازم ضروری و موردنیاز برای ادارات و شرکت‌ها نام برد که منجر به مرتب شدن اوراق کاری، نمایان گشتن اشیا تزئینی و نظم و ترتیب بخشیدن به محیط می‌شوند. کمدها و شلف‌های اداری در انواع مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و هرکدام از آن‌ها کارایی متفاوتی دارند. بهتر است با انواع این کمدها آشنایی داشته و سپس با توجه به نیاز خود، از انواع این کمد‌ها استفاده کنید. 

فایل‌های اداری و یا همان فایل‌های کشویی را می‌توان به عنوان یکی از پرکاربردترین و ضروری‌ترین کمدها در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها نام برد. فایل‌های اداری به صورت جداگانه و در هر جایی از شرکت و اداره که به آن‌ها نیاز دارید، قرار می‌گیرند. این نوع از کمدها رایج‌ترین کمدهای دیواری هستند که به‌طور معمول در ادارات برای حفظ و نگه‌داری اسناد و پرونده‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

فایل‌های اداری در زیر میزهای اداری قرار گرفته و برای استفاده شخصی کارمندان به کار می‌روند. فایل‌های اداری یا فایل‌های کشویی در انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نیاز شرکت و اداره خود، بهترین نوع از این کمدهای اداری را خریداری کنید.

کمد بایگانی اداری

کمد بایگانی اداری فلزی
کمد بایگانی اسناد اداری
کمد بایگانی اداری کتابخانه

با وجود اینکه امروزه بسیاری از کارهای اداری به صورت کامپیوتری انجام شده و بیشتر فایل‌ها در قالب فرمت کامپیوتری هستند، اما هنوز هم یکی از نیازهای اصلی و اساسی در شرکت‌ها و ادارات، کمد بایگانی است. کمدهایی که برای نگه‌داری زونکن‌ها و پوشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، کمد بایگانی نام دارند. به طور معمول در ادارات و یا شرکت‌ها، پرونده‌ها و مدارک زیادی وجود دارند که باید به صورت منظم بایگانی شوند.

کمدهای بایگانی یکی از مهم‌ترین کمدهای اداری هستند که با نگهداری و حفظ اسناد بایگانی، از به‌هم‌ریختگی و آشفتگی این مدارک و اسناد جلوگیری می‌کنند. کمدهای بایگانی نیز در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز کسب‌وکار و اداره خود، یکی از انواع آن را انتخاب کرده و به نظم‌دهی پرونده‌ها و اسناد مجموعه کمک کنید.

کمد شلف اداری

کمد شلف، ترکیبی بسیار کاربردی از شلف و کمد است که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان کسب‌وکار قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین نظم‌دهنده‌های فضاهای اداری و یا حتی تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید، کمدها فضای خصوصی‌تری برای نگه‌داری وسایل در اختیار شما قرار داده و منجر به نظم‌دهی وسایل می‌شوند. 

شلف‌ها یا قفسه‌ها به صورت ایستاده و یا دیواری مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر نظم‌دهی به اسناد و وسایل، در دکوراسیون اداری نیز تاثیر بسیار زیادی دارند. کمد شلف‌ها ترکیبی از کمد و قفسه‌ها هستند که زیبایی بسیارچشم‌نوازی داشته و یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون ادارات و شرکت‌ها محسوب می‌شوند. این نوع از کمدهای اداری نیز دارای جنس و مدل‌های مختلفی هستند که با توجه به سلیقه و نیاز خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کردنزا اداری (Credenza)

کردنزا نوعی کتابخانه اداری است. این نوع از کتابخانه‌های اداری برخلاف سایر کتابخانه‌ها، دارای ارتفاع کوتاه و کارایی و زیبایی بالایی هستند. اگر محیط کاری شما فضای کافی برای قرارگیری کتابخانه‌های بزرگ و یا مرتفع را ندارد، می‌توانید از این نوع کتابخانه‌ها استفاده کنید. 

این نوع از کتابخانه‌ها با وجود اشغال فضای کمتر، زیبایی خاصی به محیط کاری شما بخشیده و مانند ویترینی جذاب فضای کاری شما را شیک‌تر خواهند کرد. درست است که می‌توان از کردنزا در جاهای مختلف استفاده کرد، اما این نوع از کمدهای اداری به‌طور معمول در اتاق مدیریت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفسه کتاب اداری

قفسه‌های کتاب و یا کتابخانه‌های اداری، معمولا ارتفاع بلدتری در مقایسه با کردنزاها داشته و برای دسته‌بندی و ایجاد نظم بیشتر در ادارات و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از قفسه‌های کتاب و کتابخانه‌های اداری علاوه بر نظم بخشیدن به اسناد و مدارک و حفظ آن‌ها، منجر به زیبایی و بهتر شدن محیط کاری شما خواهد شد. 

کتابخانه‌های اداری در انواع مختلفی از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد، اندازه و رنگ در دسترس هستند؛ اما معیار اصلی برای سنجش کارایی آن‌ها، وجود در بر روی قفسه‌ها است. البته این کتابخانه‌ها در نوع قفسه‌های بدون در نیز تولید شده و به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از انواع مختلف آن را انتخاب کرده و استفاده کنید.